.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرهنگ بابازاده، رئیس پلیس راهور ساری در گفتگو با شمال نیوز:
سازمان حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور مکمل یکدیگرند

شمال نیوز: رئیس پلیس راهور ساری ضمن تبریک 26 آذر به تمامی تلاشگران عرصه حمل و نقل به ویژه رانندگان از همکاری همفکری و تعامل خوب سازمان حمل و نقل و ترافیک با پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان گفت: و اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی مکمل یکدیگرند.
سرهنگ بابازاده بیان داشت: این دو نهاد با نقطه نظرات و پیشنهادات همدیگر برای ساماندهی هرچه بهتر ترافیک شهری و برون شهری اثرات قابل توجهی در شهر برجای می گذارند.
رئیس پلیس راهور مرکز استان درخصوص حمل و نقل و ترافیک ساری با انتقاد از عدم هماهنگی دستگاه ها گفت: اگر دستگاه های شهرساز با دستگاه هایی که در ترافیک دخیل هستند هماهنگ عمل کنند قطعاً شاهد ترافیک روان و درخور شآن مردم استان و شهرستان خواهیم بود. سرهنگ بابازاده افزود: با برنامه ریزی و نظم بخشی بر عبور و مرور شاهد رضایت شهروندان در امر ترافیک خواهیم بود. وی با اشاره به فعالیت 3 هزار دستگاه تاکسی و بیش از 4500 دستگاه تاکسی تلفنی در سطح شهرستان ساری افزود: معابر فعلی پاسخگوی ترافیک موجود نیست و با محدودیت هایی که در هسته مرکزی شهر به وجود می آید شاهد نامنی ترافیکی در سطح شهرستان هستیم.
رئیس پلیس راهور مرکز استان نبود پارکینگ های استاندارد و مناسب و موجود پارکینگ های غیر استاندارد موجود را موجب گره های ترافیکی دانست و گفت: در خیابان های پرتردد قارن ، فرهنگ 18 دی ، جمهوری پارکینگ های مکانیزه و طبقاتی از ضروریات است.
وی با اشاره به ساخت برخی پاساژها و مجتمع های تجاری پزشکی در خیابان های قارن و فرهنگ بیان داشت: این ساختمان های طویل بدون داشتن حتی یک متر پارکینگ برای آمبولانس یا خودروهای خود مشکلات ترافیکی برای شهروندان ایجاد می کنند.
وی افزود: به همین خاطر دستگاههای دخیل باید هماهنگی بیشتری داشته و صلاحیت های ترافیکی از طریق آن ها مورد بررسی قرار گیرد. وی تاکید کرد شهرسازی با ید به گونه ای باشد که با ترافیک همخوانی داشته باشد.
سرهنگ بابازاده با توجه به پیشرفت های علمی و تجهیزاتی افزود: نصب دوربین های هوشمند در تقاطع شهری و جاده ها علاوه بر کاهش تخلفات و قانون مداری، تنش ها و نارضایتی مردم با پلیس را کاهش می دهد.
وی رعایت حقوق شهروندی و اطاعت پذیری را از دیگر فوائد نصب دوربین های هوشمند برشمرد و گفت: مدیریت حمل و نقل عمومی از طریق مرکز کنترل یکی از راه های اساسی کاهش و کنترل ترافیک است که با مجهز شدن خودروها به سیستم gps   و راه اندازی مرکز کنترل فقط با یک نفر امکان پذیر است.
رئیس پلیس مرکز استان ساماندهی اتوبوس ها در 4 نقطه حساس شهر و پارک سوار را از سوی دستگاه ها ی اجرایی و دخیل علاوه بر کاهش  و کنترل ترافیک نهادینه کردن استفاده از حمل و نقل عمومی برشمرد و گفت: خودروهای تک سرنشین نیز باید ساماندهی گردند.
وی افزود: با استانداردسازی دوربرگردون ها که از سوی شهرداری ساری در حال انجام است شاهد کاهش گره های ترافیکی خواهیم بود.
وی با اظهار اینکه فرهنگ ترافیک را در جامعه ارتقا دهیم گفت: دستگاه ها باید برای این امر ردیف بودجه تعریف کند.
 وی اصلاح رفتار رانندگان، اطلاع رسانی مطبوعات وصدا و سیما را از جمله مباحثی دانست که در ارتقا فرهنگ ترافیک اثرگذار بوده است.
سرهنگ بابازاده افزود: پلیس الکترونیک را در سطح شهرستان فعال خواهیم کرد.
رئیس پلیس راهور مرکز استان گفت: مردم باید بدانند که با احترام به قانون همیار پلیس و در کنار پلیس باشند نه در مقابل پلیس.
وی ادامه داد: مردم ما قابل احترامند و آن درصد اندکی که قانون گریزند باید با آموزش و تذکر و توجه ملزم به قانون گردند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1392
قطعا باهمكاري آقاي بابازاده بامديريت جديد ازمان ترافيك آقاي مهندس گوران شاهد تغييرات در ساري خواهيم بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.